Miksi mainostaa tv:ssä

Televisiolla on tärkeä paikka kuluttajan sydämessä ja sen ääressä on rentouduttu, opittu uutta ja koettu suuria tunteita jo vuosikymmenten ajan. Tv-mainonta on tutkitusti tehokasta niin vaikuttavuudeltaan kuin tehokkuudeltaa, siksi tv-mainontaan panostaminen kannattaa. 

Erityisen suuri merkitys tv-mainonnalla on brändin rakentamisessa. Vahva brändi luodaan tunteisiin vetoavalla tarinalla, joka painuu ihmisten mieliin. Tv-mainonta mahdollistaa visuaalisesti vahvan ja erottuvan tarinankerronnan ja tv:n laaja tavoittavuus, sisältöjen valvottu laatutaso sekä koko ruudun täyttävä mainostila takaavat viestin perillemenon. Liikkuvan kuvan ja äänen yhdistelmä on ainutlaatuinen.

 

Finnpanel, TV-mittaritutkimus; TNS Mind Kuluttajat H1/2018; Binet & Field; Seven one media; Dagmar 2016; DF datapankki  

 

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä myyntiimme!

Yritys

Discovery Finland on tv-yhtiö, jonka kanaviin kuuluvat vapaasti katsottavissa olevat tv-kanavat TV5, Kutonen, Frii ja TLC sekä suoratoistopalvelut discovery+ ja Eurosport Player. Yhtiöllä on lisäksi maksukanavat Discovery Channel, Animal Planet, Discovery Science, Investigation Discovery, Travel Channel ja Food Channel sekä urheilukanavat Eurosport 1 ja Eurosport 2. Discovery Finland on osa globaalia mediayhtiö Discovery Inc:ia.
Y-tunnus: 1776464-8

Yhteystiedot

Discovery Finland

Mechelininkatu 1a, 2. krs 00180 Helsinki

Vaihde: +358 207 870 850