Mediankäyttösegmentit

 

Mediankäytön pirstaloituminen, sisältöjen kuluttaminen eri alustoilla ja mittareiden lukematon määrä tuovat haasteita markkinointipäättäjälle. Muuttuvasta toimintaympäristöstä huolimatta ytimessä säilyy kuluttaja, tämän mieltymykset, arvot ja toimintamallit. 

Warner Bros. Discoveryn segmentointi jakaa mediankäyttäjät seitsemään eri segmenttiin kulutustottumusten ja mediankäyttötapojen perusteella. Segmentoinnilla hahmotetaan erilaisia kuluttajatyyppejä ja saadaan tietoa kuluttajaa motivoivista teemoista sekä siitä, miten heidät tavoitetaan Warner Bros. Discoveryn kanavilla ja muualla mediassa. 

Warner Bros. Discoveryn sisällöissä mainostaja tavoittaa kaikkiin segmentteihin kuuluvia kuluttajia. Segmenttien kohdentaminen onnistuu tehokkaimmin sisältöjen kautta, esimerkiksi ohjelmayhteistyöllä. 

 

Yritys

Warner Bros. Discovery on globaali media- ja viihdeyhtiö, jonka kanaviin Suomessa kuuluvat vapaasti katsottavissa olevat tv-kanavat TV5, Kutonen, Frii ja TLC ja suoratoistopalvelut discovery+, Eurosport Player ja HBO Max. Yhtiöllä on lisäksi Suomessa maksukanavat Discovery Channel, Animal Planet, Discovery Science, Investigation Discovery, Travel Channel ja Food Channel sekä urheilukanavat Eurosport 1 ja Eurosport 2.

Y-tunnus: 1776464-8

Yhteystiedot

Warner Bros. Discovery

Mechelininkatu 1a, 2. krs 00180 Helsinki

Vaihde: +358 207 870 850